dilluns, de juny 27, 2016

BALL DE GITANES / ANYS 40 ?
Fa uns dies em a va arribar a les meves mans aquesta fotografia, no em van confirmar l' any, i el lloc  sembla ser que es al pati  de l' escoles de Mas Rampinyo , al carrer  Alt  de Sant  Pere.
Al capdavant a l' esquerra hi ha el Joan Casajuana ( el meu pare), durant alguns anys va ser assajador de les colles. Realment es una fotografia que ens mostra l' interès que despertaven les Gitanes en aquells anys.
Com m' agradaria que la gent que disposes de fotografies , les fes arribar per tal de publicar en aquest blog , és una manera de  conservar el gran patrimoni de la tradició i de la fotografia com a document gràfic.

Malauradament no se comes diu l' autor de la fotografia, però gràcies a el seu treball ara podem observar-la i conèixer una mica més com era aquella època, en aquest cas doble satisfacció al trobar-hi al meu pare.

Si cliqueu sobre la foto la fereu més gran i podreu observar millor els detalls. Aquesta fotografia ha estat cedida per en Ton.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...