dimecres, d’abril 29, 2015

CARTA DE UN SEGUIDOR



En Sergi Argeles em fa arribar aquesta carta, en el dia d' avui:

Montcada i Reixac és un municipi fragmentat per rius carreteres, vies, etc.. Això fa que cada porció del municipi tingui la seva personalitat, però hi ha una cosa que ens uneix a tots i que compartim amb els municipis que ens envolten, la contaminació que genera la cimentera i les devastadores conseqüències per la salut de tothom. Aquest cap de setmana hem pogut gaudir de la festa major de Masrampinyo una de les zones afectades pel perill de la contaminació de la cimentera-incineradora (5 km a la rodona) i l'entitat més representativa de Masrampinyo va i accepta un anunci del monstre del ciment!!Podíem preguntar-nos: Millora les seves vendes Lafarge amb aquest anunci? O intenta silenciar i dividir les entitats? Jo ho tinc clar...és un intent de fer-nos callar i dividir-nos. Masrampinyo i la gent que hem viscut viuen i viuran volem la millor festa major i això no ho aconseguirem posant preu a la nostra salut!!!

Que en penseu del tema ? dieu la vostra.


Jo l' hi contestat:

Hola Sergi,
No se si ens coneixem, però he rebut la teva carta,  es per que la publiqui a el meu bloc ¿, o ha fas per altre motiu.
En tot cas voldria fer-te unes consideracions:
Jo he estat membre de junta de la Unió durant alguns anys, actualment només soc soci, i forma part de la comissió de la Festa Major.   Referent al  tema dir-te que fa molts anys que es publica l’ anunci en el programa de la Festa abans com Asland i ara com Lafarge.
Entrar en les valoracions que tu realitzes em sembla un bon debat, però siguem conseqüents en tots els àmbits. No decidim que ara no toca un anunci i fa uns anys si ,que moltes entitats del municipi rebien col·laboracions econòmiques a través de la publicitat.
Es evident que Lafarge no augmentarà les vendes, però gairebé cap dels que ens anunciem al programa ho fem per aquest sentit.
Tu consideres que el fet de que es publiqui l’ anunci al programa de la Festa Major m, s¡ està dividint  , consideres que hi ha gent que no participa a la Festa Major per aquest motiu. Tu saps o t’ imagines les esforços econòmics que ha de fer la Unió com entitat organitzadora i responsable de pagar totes les despeses.
Bé Sergi, si vols que publiqui la teva carta al meu bloc ,m’ ho dius, qui sap si algú entrarà al debat.
Salutacions



         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...