dimecres, de gener 14, 2015

CURIOSITAT A LA RED... MAS RAMPINYO A LA CUINA

Trobar aquest interessant joc de paraules , partir de una recepta de cuina concretament un Rap amb pinya….és una de les curiositats que podem trobar a la red.

Rap amb pinya

Molta cuina tradicional si, però també m'agrada innovar, ja ho sabeu. 
Doncs us porto un nou invent....i nanos....ara us puc dir que l'he encertada de ple.
No està bé que ho digui jo...ja ho sé, però aquest és un excel.lent plat...digne de qualsevol restaurant.
La combinació està certament ben trobada. I us ho diu un a qui li fa una mica de ràbia trobar-se la pinya calenta en una pizza o en una amanida amb salsa rosa. 
Aquest plat l'heu de tastar, si us plau.
És força senzillot de fer i amb productes molt assequibles....menys el rap potser....però el podeu comprar congelat.
Li podria haver dit "Tall de rap fresc amb pinya tropical i reducció de Cointreau".
I l'he dit "Rap amb pinya".
Ja sabeu per què (veure article "És bona la cuina d'autor?"). 
I també....per què és un nom contundent, enèrgic i té ganxo...."Rapampinya!"....a que si?...és com el que diu "Marrampinyo!!!"....quan es parla del "Mas Rampinyo"....juas,juas!!!!
...uf, cada dia que passa estic més tronat !!!
Total, que ja sé que no reinventaré la cuina a aquestes alçades....però jo m'ho passo pipa.
Això si, espero la vostra opinió.



         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...