dimarts, de juny 22, 2010

 ENTREVISTA INTERESSANT

LA entrevista realitzada a César Arrizabalaga per en Sergi Escudero un estudiant en pràctiques, que us recomano que la llegiu a la web AVUI + EL PUNT. Publico dues preguntes i les respostes, que van relacionades amb Mas Rampinyo i el pensament del que fins ahir va ser alcalde de Montcada i Reixac. Si voleu llegir-la complerta aneu a la web abans esmentada.


reproducció tallar i enganxar de la pag web

ESTUDIANT EN PRÀCTIQUES

«Montcada és un trencaclosques ple de vida»

Entrevista a l'alcalde de Montcada i Reixac, que deixarà el càrrec dilluns dia 21

18/06/10 02:00 - Montcada i Reixac - Sergi Escudero .
 

Si hagués de definir Montcada en una paraula, quina seria?

«Montcada és un trencaclosques ple de vida. És una ciutat plena de vida, ja sigui associativa, cultural..., però està molt trencada, especialment per culpa de les infraestructures. El més curiós i peculiar és que cada un dels nou barris té identitat de poble, té identitat pròpia. No té res a veure Can Sant Joan amb Mas Rampinyo. Ni Can Pomada amb Santa Maria. Jo reclamo una identitat comuna, que és la de Montcada i Reixac, però respectant la identitat de cada barri. Fins i tot, jo sóc el primer que predico la meva identitat de masrampinyaire. D'altra banda, Montcada està situada en un punt estratègic molt important. Sempre dic que en cas d'un conflicte Montcada seria un punt a vigilar [riu].»
Si s'hagués de quedar amb un lloc de Montcada, amb quin es quedaria?

«Amb Mas Rampinyo, el meu barri. Estic molt content amb el meu barri i amb Montcada. No me n'aniré de Montcada perquè la meva família es queda aquí i jo em quedo aquí amb ella.»



         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...