dimarts, de març 30, 2010

OPINIÓ


SUMAR ES POSITIU


He manifestat en més de una ocasió que tinc enveja ( sana) vers els moviments veïnals, considero que la societat civil no podem esperar que els demés ens treguin les castanyes del foc. A Mas Rampinyo hi ha tres associacions de veïns en funcionament, un altre està sense activitat alguna, em refereixo a la Rasa - Mas Rampinyo.

Hi ha una gran zona de el veïnat que no compta amb un moviment veïnal organitzat, no se si la solució seria crear una nova associació, o seria millor que a partir de les entitats que hi ha al veïnat, es formés una coordinadora d’ entitats que vetllessin per els aspectes socials i en certa manera reivindicatius.
Hi ha aspectes i detalls que fan necessari el paper d’ una associació o coordinadora que aglutini esforços, opinions, idees, reivindicacions. No estic a favor de una contraposició sistemàtica amb l’administració, estic per la col•laboració, no estic per l’ enfrontament sinó més aviat per l’ apropament.

La representació de les associacions o coordinadores, ha de ser el que li pertoca, ni més ni menys. No estic d’acord amb certs protagonismes, ni certs aires de contrapoder. No oblidem que els que reben cada quatre anys el vot son els polítics, que presenten el programa i reben el veredicte popular.
Fins quin punt és necessària , una coordinadora o una associació de veïns a Mas Rampinyo ?, no cal ?, ja està bé com estem?, tots tenim la paraula, de nosaltres depèn.SUMAR ES POSTIU....

Dieu la vostra, escriviu a elmasrampinyo@gmail.com.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...