diumenge, de setembre 13, 2009

POSTALS, cal mantenir la costum d' enviar-ne.
Quan viatgem per fer turisme del convencional, i arribem a un zona turística ens trobem a primera vista amb les botigues de souvenirs, qualsevol producte amb el logo o marca de la ciutat, país, regió, etc., però abans d’entrar ens topem amb els displais que exposen un munt de postals, les tòpiques imatges, algunes son cridaneres, d’ altres creatives i originals fotografies impreses en cartolina.

La costum d’ enviar postals considero que s’està perdent, és una llàstima que es perdi aquest fet de’ enviar una postal amb quatre paraules, és cert que els temps canvien i les noves tecnologies permeten enviar una fotografia en qüestió de segons des de qualsevol punt del planeta a través del telèfon mòbil, o via facebook, correu electrònic, etc.

A mi m’agrada però rebre postals, encara que siguin d’ un gust qüestionable, m’ agrada que algun amic o familiar, em faci partícip del seu viatge, m’ agrada que s’ en recordin i em facin arribar quatre paraules que em facin compartir el seu viatge.

Jo encara quan tinc la possibilitat de sortir de viatge, envio alguna postal, és una acció que procuraré no deixar de fer, espero que tots prenguem nota i no perdem la costum d’ enviar postals.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...