diumenge, de novembre 09, 2008

Nota d’agraïment .


Estic content de que el boca a boca funcioni, he rebut diversos comentaris sobre el blog, de moment tots son de felicitació, gràcies a tots, no he fet publicitat d’aquest blog, i malgrat això hi ha gent que el segueix, tot estar en fase de proves, vull anar poc a poc, ni tinc pressa, doncs no me he marcat cap fi en concret.

Ho tinc com un medi d’ expressió personal, com vaig dir en el primer escrit, no busco cap intenció política, ni cap desgast de ningú , ni entrar en “ batalletes “, ni en desqualificacions personals.

Vull que sigui un espai obert, el que no tinc clar com fer-ho, doncs no vull caure com altres blogs que utilitzen l’ anonimat per faltar, insultar i dir moltes mentides. Blogs que han obert un camí alternatiu a la informació i ala opinió , però que han creat un espai del insult i falta de rigor, que no ho trobo gens encertat.

És evident que jo no puc ni vull donar lliçons a ningú , ni molt menys a gent que te molta experiència en el mon de la política, i en temes associatius, però cal un canvi de rumb si es vol fer creïble el projecte.

         FEM-HO ARA, NO SIGUI QUE FEM TARD   autoretrat de ja fa uns anys M' agrada escriure i compartir-ho.... Després de la mort d&#...